vineri, 17 decembrie 2010

De cînd n-am mai scris pe blog! Tot timpul uit că-l am! Ei bine, mi-a amintit acum Ioana, de la care am şi primit o leapşă, să numesc 5 chestii pe care le-am făcut în 2010. Numa' bine, că anul ăsta am făcut mai multe chestii decît în toti anii precedenţi, aşa că, here:
1. Am vrut să merg la dansuri înapoi şi m-am dus la tango, din păcate doar un semestru, că veci nu mă pot ţine de ceva mai multă vreme.
2. Am rămas fără slujbe, şefi şi alte chestii de genu, ceea ce s-a dovedit a fi cel mai minunat lucru din lume!
3. Am împlinit cea mai frumoasă vîrstă, de 30 de ani şi mă simt mai matură şi mai stăpînă pe viaţa mea ca oricînd. (Nu că împlinirea vreunei vîrste ar fi meritul meu, da acuma înţelegeţi şi voi!)
4. După 5 ani de stat în Cluj, mi-am luat inima-n dinţi (întotdeauna vizualizez chestia asta!) şi am mers la mare, unde în numai 5 zile m-am umplut de soare şi de fericire să-mi ajungă pe toată iarna!
5. Aşa că, cu marea şi cu soarele în suflet, am plecat la Bucureşti să dau "examenul vieţii", adică să-mi iau dreptul de semnătură ca arhitect. Foarte fain la Bucureşti, dacă lumea nu s-ar grăbi în ultimul hal. Pentru ce, cred că nici ei nu ştiu :D Aşadar, cu drepturi depline, mi-am şi început o miniafacere şi am participat la primul concurs ever. Pentru prima dată îmi place mult meseria mea!
Concluzie: e primul an din viaţa asta cînd am bifat aproape toate "rezoluţiile" (există cuvîntul ăsta în limba română? sau l-am preluat noi ca şi pe toate celelalte?) de anul trecut. Acuma ar trebui să fac o listă pt la anu'? Mai am vreme oricum.
Mai bine vă las cu un cîntecel frumos de decembrie:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu